watch sexy videos at nza-vids!

CERITA LUCAH, BUKU LUCAH, GADIS LUCAH, KISAH LUCAH, STORY LUCAH

cerita seks lucah melayu terbaru dan terupdate

Cerita lucah semasa berada di skudai johor

Cerita lucah semasa berada di skudai johor
CERITA LUCAH, BUKU LUCAH, CERITA LUCAH, GADIS LUCAH, KISAH LUCAH, STORY LUCAH



Ok kali ini aku ingin sampaikan pengalaman aku semasa berada di skudai johor..ketika itu aku masih menuntut..di institusi dan menetap dalam asrama..
Kisah ini bermula apa bila aku datang berkunjung kerumah clasmate di skudai nama dia cukuplah aku panggil man..pada masa itu lebih kurang 9 malam.. kebetulan pada masa itu hanya kawan aku sahaja ada.....teman serumah dia telah keluar.Kami berdua berbual pelbagai topik..dari masalah pembelajaran hinggalah masalah masing masing.  entah macam mana tiba pintu diketuk. untuk pengetahuan semua purata penduduk kawasan itu adalah cina. termasuklah sebelah rumah man nie.
Sebaik sahaja pintu terbuka..seorang lelaki cina muda di hadapan pintu. man menyapa..rupanya mereka dah kenal. lalu kami pelawa dia masukkerumah..tak silap aku, man panggil dia Lan.. so setelah duduk bersila bersama sama mengadap tv sambil berbual pelbagai perkara..tiba tiba Lan meluahkan masalahnya kepada kami tetapi kami kena janji jangan kecoh hal yg akan dimaklumkan tersebut. kami agak saspen!!!
Akhirnya Lan meluahkan apa yg terbuku dlm hatinya tu.
.em wa mau minta tolong la. wa ada masalah dlm family !!¨ lebih kurang itulah yg lan cakap sebagai pembuka kata.  man menyampuk  ok la..apa bleh kami toloong awak Lan..yg bleh tolong kami tolong la..ok?¨ mula-mula lan teragak agak nak cakap..tapi akhirnya terdengarlah kami suatu hajat yg amat dasyat sekali dari Lan!!!. Rupanya lan menghadapi masalah kelakian dlm hubungan kelamin dgn isteri yg baru dikawininya.   dia tak sanggup kehilangan isterinya yg cantik.. apapun aku tak pernah lagi lihat isteri lan nie..kecuali kawan aku man nie..
Masa berbual tersebut..lan meluahkan semuanya kepada kami tanpa ada yg selindung..dan kami ada saja soalan-soalan utk Lan jawap agar kami jelas apa yg dihajatinya nanti. rupanya lan bimbang isterinya akan berjumpa semula bekas kekasih lamanya semasa dia pergi kerja, sedangkan isterinya tak bekerja..hah..melepas lah lan..!! so nak kami tolong apa? Nak kami jadi bodygard ker..jaga jgn pagar? Tanya man..minta kepastian.  em..bukam macam tu kawan.  aku mau awak..¨ Lan teragak agak bercakap.   kami agak saspen pada masa tu.. lalu agak mendesak kami minta Lan berterus terang agar dpt selesaikan masalahnya.
 sebenarnya wa mau kawan layan wa punya isteli.!!!¨ jawab lan dgn nada maluuuu. perghh!!!!... kami terkejut. ¨eh !! Lan apa lan cakap nie? Lan sedar tak nie?..kata man, betul kawan¨ tegas lan jawab.. em..layan macam ?.¨tanya ku plak buat buat tak paham..hik3. ala kawan..aku tak bleh la ..nak bagi bini wa puas..susah!!.. jadi kawan..sapa sapa nak boleh lah..macam malam nie. wa dah bincang ngan bini wa..dia pun setuju..¨ jelas Lan panjang lebar.. huh!! Terkedu kami dengar!!!.. kesian Lan.. ada bini tapi tak leh buat apa-apa..memang kesian!
Man terus jeling aku..minta komen agaknya..sebenarnya perangai man nie pun boleh tahan gak.selalu beli dan layan cd blue.. bagi kami bincang jap bleh lan..?¨ tanya man lalu menarik aku masuk bilik..huh dalam bilik.. oi lan rezeki tu.  engko nak tak..?¨ tanya lan bersungguh sambil senyum penuh makna..hik3 .. em entah la lan aku takut gak nie..semacam jer. bleh ker caya tu..¨ tanya aku.. em.. kita try dulu tengok mlm nie..cammana ? ..bleh la adie !!..¨ bersungguh man megajak aku..last last aku pung .. ok la.tapi hati hati takut perangkap entah apa apa kita tak tau nie..!!!  jelas aku.. orait!!  jawab man sambil keluar bilik jpa lan yg tak sabar menanti jawapan kami agaknya.
ok lan..macam nie..kami try dulu tengok malam nie kalau ok kami cuba¡¨..jawab man. ha itu macam kawan..¨ lan nampak ketawa puas hati agaknya.  tak berapa minit kami tanya beberapa soalan lan terus jer ajak pegi rumah dia kat sebelah rumah man ni jer.  setelah man kunci pintu, kami berdua ikut lan masuk rumah.. lan memanggil isterinya keluar bilik sambil pelawa kami duduk atas kerusi.  tak lama kemudia terpancul seorg perempuan cini muda, berpakaian cantik baju tidur warna kuning air lembut. perggghhhhhh!!! Memang cantik bini Lan.. huh!! Patut lah Lan taksanggup kehilangan dia. dlm hati aku berkata..hik.Lan kenalkan kami berdua kat bini dia.. nama dia cukuplah kami panggil Ling..kami berbual bual sambil tengok tv..dlm masa yg sama bini lan tu asyik jeling jeling kami berdua sambil tersenyum. wuuu..!! cantik memang cantik..wajah dia..dah la putih..body agak seksi juga..bila kami tanya umur dngn jujur dia jawab 24 tahun. ops!! agak tua sikit dari kami rupanya tapi tak per la..tak kisah pun.
lebih kurang jam sebelas malam.. lan minta izin nak kuar pg kedai beli rokok katanya..sambil jeling bini dia.  kami perasan semua tu dan kamifaham.  setelah Lan keluar dgn keretanya. Terus Ling bertanya kat kami.. u pernah ke main sama perempuan ?¨ dng teragak agak man jawab,  em..aku pernah sekali jer dgn gf aku..tapi adie nie biasa..selalu kot..¨ sambil tersenyum man menjawab.. ala biasa jer Ling..jawab aku..tapi kami berdua nie tak pe ker..? tanya aku. Sambil senyum .ok..aku lagi suka¨ ..hik..hikk. kedengaran man ketawa..!!!  ok sapa nak dulu jom masuk bilik..atau dua dua pun tak pa.¨ ajak Ling.  huh! Aku dah saspen..¨eh man engko masuk dulu!!¨ pinta aku kat man. la..adie ko ler dulu..aku saspen lagi nie..macam  tak caya jer. ¨ jawab man.. entah macam mana aku terus jer bangun menuju bilik Ling masuk tadi..sambil jeling man.¨man ..tunggu aku..jgn pegi mana plak..!!¨ pinta aku kat man sambil berjalan tuju bilik.ok..bereh..!!¨ jawab man sambil tunjukk ibu jari tanda best.
sebaik sahaja aku masuk bilik.. tengok Ling dah pun berbaring atas katil. sambil tersenyum lebar kat aku...em aku amik kesempatan lihat dlm bilik tidur Ling. cantik dan kemas..wangi ..! seolah olah menanti jer kedtgn kami. sebaik sahaja aku duduk bucu katil.  Ling bangun terus memeluk aku dari belakang sambil meraba raba dari belakang. kedengaran nafas Ling agak kuat waktu itu..aku biarkan ker..makin lama makin kuat pelukan dia sambilmeaba raba dada aku.  aku terangsang hasil perbuatan Ling tu..apatah lagi terasa bonjolan lembut digesek gesek belakang aku..arggggg!! best nyer..aku pusing..lihat wajay Ling..dlm bilik lampu terang..nampak jelas wajah Ling yg sememangnya cantik..tak ada pun jerawat..rambut paras bahu memang manis..bibir nipis..ahhhh aku mula terangsang. terus terang..! batang aku dlm seluar jean dah mula mengerasss..!!! boleh mula?   tanya aku agak agak takut..!! ok.. jawab Ling..sambil baring depan aku tanpa rasa takut..aku terus merangkak kke atas Ling sambil memluk dan memegang rambut dia. aku suka pegang rambut perempuan yg lurus sambil aku peluk aku cium pipi dia.  Ling mendiamkan diri jer . ah! Agaknya dia membiarkan aku buat apa sahaja kat atas dia kot.  so aku pun mulalah menggunakan serbasedikit pengetahuan yg ada..pelah pelan aku cium dan menghisap mulut dia..ah .!! LING pandai berkucup..dia balas sambil bermain main lidah dgn aku¡Kaku terangsang.. dng pelan pelah aku buka ikatan baju tidor Ling..dan dlm masa yg sama Ling juga mbuka t-shert aku pakai setelah baju tidur tertanggal. waahhh!! Terus nampak tubuh Ling..rupanya Ling tak pakai bra dan seluar dalam..ahhhrg.!!! cantik ..cantiknya Ling!! Kulit putih dan ramping!!!tetek Ling sederhana besar..celah kangkangnya pula kelihatan tompokan kecil yg nipis rambut!!.   Em…bestnyer. aku tak tahan lalu buka seluar jean dan seluar dlm aku..ahh kami berdua dah telanjang bulat berdua dia atas katil. perghh macam tak caya jer..nampaknya mlm nie bahagia aku hik hik..kata hati aku..



setelah tanggal semua. aku peluk Ling semula..sambil cium aku rab-raba dada dia..aku ramas tetek Ling. ahhh!! Best..gebu ..lembut. kenyal kenyal. !!! Ahhhsedap memang sedap..tak dapat bayangkan sedapnya bila sentuh dada perempuan sambil ramas-ramas..pelahan..!!! dlm masa yg sama, Ling dah stim dah..dia pejam mata sambil meramas ramas rambut dan meraba-rama dada aku jugak. ! Dgn pelan pelan aku cium mulut..leher dan sekitar leher Ling..aku dah mula terangsang. aku tak tahan ..arrrhhh!! sambil cium aku jilat jilat seluruh leher Ling yg putih tu.  memang tak tahan aku waktu tu.. tubuh Ling juga wangi. tak tau lah apa yang Ling pakai..yg pasti memang merangsangkan!!!...sambil aku jilat seluruh leher ..dng pelan pelah aku cium dan jilat ke dada Ling!!!.  Ling pula mengelupur kesedapan agaknya sekejap mengerang sekejap merengek bahasa cina ahh tak paham aku..masa tu aku baring tindih Ling manakala kedua peha Ling mengapit pingang aku sambil mengesek gesek celah kangkangnya ke batang aku yg dah keras tegak tercancang ke bawah!! Aku cium..isap..isap putting tetek Ling..sekejap kiri sekejap kanan sambil meramas ramas sekitar tetek ling manakala sebelah tangan lagi aku sentuh celah alur cipap Ling ahh!! Basah!!..hik.. bila jari aku sentuh alur cipap Ling hingga bawah terasa ada cairan pekat dah kuar..!! em..Ling dah stim dah la tu. hiik!! Dlm masa yg sama aku masih lagi menghisap isap putig susu Ling,  ahhh!! Uhghhhh !!! Ling mengelupur kesedapan..! sambil tangan dia meramas ramas kepala aku sambil isap aku juga buat love bite kat sekitar tetek Ling dan perut Ling..perghh !!! merah abih badan Ling..

setelah agak lama aku isap dan jilat tetek Ling..aku dng pelah pelan menciup tubuh Ling sambil jilat dgn lidah ke arah bawah pusat Ling. Ling pula..mengeliat..liat kesedapan!! Ahh..ahh ah!! ok..! ok..!! yes..yess, yesss…!! uh..uhhh!!! tu jer yg kedengaran dari mulut Ling..
muka aku dah betul betul celah kangkang Ling.. aku lihat  pantat Ling..merah bersih..bulu Cuma kawasan atas sahaja..ah!! best nie jilat kat hati ku..aku cium pantat Ling..bau air Lign!!! Terangsang aku..dgn pelah aku letakkan lidah aku kat kelentit Ling belah atas alur cipap Ling. ahhhhhh!!! Ahhgrhhhh!! Ling mengangkat pungung ke atas sambil kangkang luas..luas..Ling kesedapan rupanya..terus aku isap sambil jilat kat kelentit Ling yg dah merah tu¡Kargh..!!Ling menjerit kuat..kesedapan..aku buat lagi..Ling tak tahan agaknya..terus kepit kepala akusambil menekan nekan ke arah cipap dia.  aku terus sembamkan muka aku sambil lidah aku terus jilat..jilat sekitar kelentit Ling. Ling terus mengelupur.. merenggek.. renggek.. ahhh..!! ahhh!!..arhgg!!..yesss!!.. dlm masa yg jari telunjuk, aku main main kan sekitar lubang pantat Ling..terasa terkemut kemut lubang pantat Ling..dlm masa yg sama Ling terus mengeliat liat kesedapan sambil kangkang luas sekejap kapit kepala ku.

aku tak tahan..sambil aku jilat-jilat cipap Ling..aku try masukkan jari telunjukk aku ke dlm cipap Ling yg dah basah abih sekitar dng air cipap…perghh… Tak tahan aku, dlm masa tu..batang aku dah berdenyut denyut. tak tahan aku…. aku masukkan jari aku sikit ke dalam em…. . perghh!! Ling mendengus dengus kesedapan..!! terangkat angkat punggung Ling..!! aku tak tahan ah..dah lama layan Ling. now my time..kata hati aku.. lalu aku bangun dari meniarap celah kangkang Ling aku kangkang kan kedua dua peha Ling sambil angkat keatas sedikit. ahhh!!! Nampak lubang cipap Ling terbuka sedikit.  aku tunduk sambil angkat punggung Ling keatas lalu aku cium..jilat sambil masukkan lidah kedalam lubang nikmat Ling¡KLing menjerit!  Aahhhhhhh!!!! ..emm kesedapn rupanyan Ling sekejap mengeluh bahasa cina yg aku tak paham sekejap kata yess..yes!! lantakla Ling .  dah agak lama aku jilat ikut posisi itu..lalu aku bangun melutu celah kangkang sambil menghalakan batang aku yg dah keras..keras sangat .berdenyut denyut rasanya.  kepala kote aku dah merah..kembang semacam jer..hik3…ahh!! tak tahan.  lalu aku sorongkan sambil tekan pelan pelaan kedalam lubang pantan Ling..Ling menjerit lagi .arghhhhh!!! Uhhhh..uhhhhh!! yeesssss!!!!...aaaaaaa !!! sambil aku jolok masuk dalam dalam batang aku sampai pangkal,  Ling menjerit jerit !!!. Terketar ketar trasa tubuh Ling.. menahan sedap agaknya..em..ah!! terasa ketat juga lubang pantat Ling..memang terasa ketat..!! best!!..terasa seluruh batang aku dicenkam cenkam ..! perghh. ! Ahh!! Best..memang tak rugi dapat malam nie. setelah seketika batang aku dlm lubang cipap Ling..aku mulalah mendayung pelahan lehan..sekejap tarik keluar sekejap jolok masuk.. Ling merengek rengek ah..ah.. ah..ah!! setiap kali aku menjolok jolok masuk batang aku kedalam lubang puki Ling..ah..! aku pula kesedapan kerana lubang puki Ling memang sempit..mencengkam batang ku .pergh..!!! memang sedap..tak dapat nak gambarkan masa nie!! Dlm masa yg sama aku perasan air Ling juga tak banyak¡KCuma sekdar melicinkan batang aku jer masuk keluar dari lubang puki Ling…ah! Lagi best kerana terasa kesat dan ketat sekitar lubang pantat Ling!!!
Setelah agak lama aku tarik sorong pelan pelan aku mulalah buat agak laju dan agak ganas sikit.  aku sorong dan tikam masuk lubang pantat  Ling dngn kuat..setiap kali aku jolok masuk aku hentak kuat kuat..sampai bergoyang goyang katil. hik. Ling pula tak henti henti menjerit jerit..entah apa apa bunyi aku pun tak tahu. setiap kali aku hentak sampai abis btang masuk..terasa pangkal batang aku dikemut kemut. makin laju aku mendayung makin kuat Ling menjerit..ahhh!! ahhhhh!! Makin kuat pula bunyi katil..! hik. Tak lama kemudia Ling menjerit kuat aaaaa!!!!!!!..sambil memeluk badan aku kuat kuat menarik ke badan dia dan peha dia kapit pinggang aku kuat kuat. kemudian badan kejang keras..tak bergerak..! emhmm. . Tiba tiba Ling mengeluh¡Ksambil mengosok gosok belakang aku. aku hentikan sorongan aku. Relex  jap. Ling dah dapat rupanya. !! Em..aku ? tak per kata hati aku. sambil btng aku dlm lubang Ling..aku isap mulut Ling sambil mengosok gosk belakang aku dngn lemah lembut.  lebih kurang dlm masa lima minit..aku mula kembali mendayung..dayung  aku mula mula pelan kemudian lajuu .. dan Ling pula mula membuka luas semula kangkang dia..hih..best nyer !!

Agak beberapa sorongan aku buat..lalu aku kuarkan batang aku minta Ling pusing belakang..Ling macam tau jer..lalu tonging depan aku ..terserlah lah lubang bontot Ling depan aku nampak tompokan gelap sekitar jubur Ling..cantik..rasa nak jolok jer bontot Ling..tapi..entah macammana ..aku halakan juga batang aku kat lubang cipap Ling!! Ketat lagi pantan Ling best..!!emm sambil melutut aku halakan batang dan masukkan kedalam pantat Ling..sebaik masuk!! Ling mengelauh geluh.!! Ah.. aaaa ahgrhh!! Yes..!! aku terus masuk dan mendayung laju laju ..aku tak tahan dah..kote aku dah rasa panas sangat dah . denyut deenyuttt !!!  kemudian aku minta Ling baring semula. aku niat nak pancut dah ..sian member kat luar tunggu lama.. sebaik sahaja batang masuk dlm pantat Ling ikut depan aku lipatkan kaki Ling kedada dia..lalu aku menikam dan menyorong dan menarik dng pantas dan hentakan yang kuat. Ling pula seperti tadi asyik menjerit jerit !! ahh ahh!! Aahhhhh!! Agak kuat juga jeritan dia..agak agak man kat luar mesti dengar punya. lagi pun pintu tak tutup pun Cuma ada langsir jer kat pintu bilik tu.setelah agak lama aku terasa batang aku panas dan semakin panas..berdenyut denyut. terasa kembang semacam jer. ahh! Tu tandanya nak pancut dah.. lalu aku dayung makin laju dan hentakan yg makin kuat ke lubang cipap Ling. dlm masa yg sama Ling menjerit jerit..macm tadi..aah aahh..ahhh!! makin kuat dan tangan Ling mencengkam kuat pergelangan tangan aku kat peha dia. aku makin laju mendayung sorong tarik..berpeluh peluh. dlm masa yg sama dlm lubang pantat Ling terasa terkemut kemut..aku ..ahh!! tak tahan!! Sedap!!  Rasa batang penuh dicengkam sekitar dalam lubang Ling. aku hentak kuat kuat..sambil sorong tarik makin laju.. dlm masa itu juga batang aku makin berdenyut denyut yg amat sangat aku tahan..ahh!! sedap..! akkkkkkk….!!! arghhhhhhh!!!!...aku terpancut..!! ahhhhhh!! Sedap..!! batang aku dah terpancut air mani kedalam pantat Ling.. Ling nampaknya tak kisah aku pancut dalam cipap dia..memang sedap..!!! rasa melayang layang badan aku waktu tu..pergh, dlm masa aku pancut tu Ling juga mengeras badan sambil mengerang kuat sama dng aku ahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Oh, sedapnya.!!! Memang sedap..puass..!! sukar nak jelaskan yang betapa sedapnya waktu itu kecuali pada mereka yg pernah alaminya sahaja hik..aku keletihan terus meniarap atas badan Ling..dan Ling lemah longlai. Ling  telentang sambil kaki masih terkangkang yang batang aku masih lagi berdenyut denyut dalam lubang nikmat Ling.

Em..lebih kurang 10 minit aku meniarap atas badan yiing..aku pun bangun dng lemah pakai seluar balik ..dan Ling terlentang kepuasan..sambil menjeling aku meminta man pula masuk.  huh..!biar betul!!  Dasyatnyer amoi nie..!!! tak kisah lah yg pasti aku puas sangat..kata hati aku..dan awak pun puas dgn aku..
Sebaik aku keluar dgn berseluar sahaja aku minta man masuk..man bangun dari sambil tersenyum..best tak? Tanya man..aku Cuma mampu senyum¨ cubalah baru tau..ha ha!!¨ jawab ku.  tersandar aku kat kosyen..menikmati saki baki tadi sambil mengeluarkan batang aku tadi ..ku urut urut batang aku tadi yg dah mual mengeras semula,  ahhh!! Memang sedap tadi..!!
Tiba tiba dari bilik kedengaran suara Ling tadi menjerit jerit lagi macam tadi semas bersama dng aku..ah! nampaknya man terus masuk jer tu..hik :): )
Aku lihat jam dah nak dekat pukul satu pagi!!..yoo! lama gak tadi em..tertanya juga mana lan dah pegi.

Dan akhirnya lebih kurang satu lebih man..keluar dngn senyum lebar, ah! Tanda puas!! Tiba tiba man!..Ling minta lagi awak masuk!!¨ hah!!?? Ye ker??! Macam tak caya..dlm masa yg sama kote aku yg aku urut urut tadi dah mula mengeras balik apabila dgn man cakap begitu.
Dan sebaik aku masuk..Ling dah terkangkan sambil mengesat gesat air yg keluar melilih ari lubang nikmat tu.. sambil aku tanggal seluar Ling telah berbaring sambil mengangkangkan kaki..ah! nampak jelas alur cipap Ling yang dah merah..membengkak..perghh..!! setelah jean aku tanggal..pelan pelan aku masuk celah kangkang Ling macam tadi..aku halakan terus batang aku yg dah keras dan tercangcang tegak ke arah lubang pantat Ling. Kdengan pelan pelan sorongan aku tadi terus masuk ke dalam sampai pangkal batang aku..kali nie aku nyerengkan Ling ketepi sambil sebelakaki celah kangkan dan sebelah lagi aku angkat keatas..posisi masuk dari tepi dngn mengiring!!  Aku mendayung pelahan lehan kemudia laju.. dan Ling macam tadi terus juga menjerit jerit sambil meramas ramas cadar tilam..ah! sedap ler tu agaknya!! Hik.!! Aku terus mendayung sambik memusingkan Ling supaya meniarap..dan aku posisi belakang sambil meniarap atas belakang Ling. em dng saiz badan Ling tu..sedap dipeluk.  aku buat macam mcam posisi kali nie..dan Ling ikut sahaja tanpa cakap apa-apa yang pasti setiap kali hentakan batang ku kedalam lubang dia..dia akan terjerit  jerit lagi,  hinggalah batang aku terasa berdenyut macam tadi!! Nak pancut..!! aku buat posisi depan masa nak pancut macam tadi..ah! setiap kali sorongan dan tarikan yg aku buat terasa Ling mengemut kemutkan lubang vagina dia..oh! sedap!! Sedap!! Memang sedap sukar nak cakap macam mana bestnyer..!!!.. dan Ling juga mengerang kuat lagi macam tadi sambil terangkat angkat kepala dia..menjerit jerit ah..Ahhhh..arrrhhhhhGGGG!! badan Ling mengeeletar..!! dan au… ahhhhhhhhhhhh!!! Ah..Ah!! dapat!! Best..!! sedap!! Batang aku memancutkan air mani kali kedua dlm lubang yg sama. oh..sedapnya. aku terus rebah memeluk Ling menahan sedap pancutan nie..sambil memeluk kuat Ling dan Ling, kaku menahan kesedapan yg sama. kendengaran suara dan nafas Ling yang kuat sambil memejamkan mata.  uhhh..uhhhh!! ..aku memang puas agak lama juga aku tertiarap atas badan Ling. keletihan hinggakan tiba tiba man menegur ..¨oit adie.. dah ler tu aku la plak!!¨ dgn lemah aku ..bangun dlm keadaa bogel berbaring tepi Ling..dan laa man pun dah bogel..hik… man hanya senyum melihat keadaan kami berdua..sebelum nie kami tak pernah pun berbogel macamnie berdua  man terus kangkangkan Ling dan terus sumbatkan batang dia yg dah keras tu kedalam lubang pantat  Ling. Ling tak bergerak..penat agaknya,. man terus mendayung dayung. tak lama kemudia Ling mula tunjuk respon semula bila dia mula memeluk man mengosok gosok belakang man yg dah tertiarap mendayung batangnya kedalam lubang cipap Ling..

Aku pula..ah!! sedap tadi ada lagi..lemah badan!! Rehat jap sambil mengurut urut batang aku yg masih lagi terasa berdenyut denyut. setelah agak lama man meniarap atas Ling..tiba tiba man bangun meminta Ling menongeng..em..nampaknya man pun pandai bab posisi nie..hik… sebaik aja Ling tonggeng man, alamak!! .rupanya man jolok lubang bontot Ling..aku nampak man meludah ludah bontot Ling agar basah dan licin..em macam dah biasa main jubur jer man nie..hik. kemudian pelan pelanman masukkan batang dia dalam jubur cina nie..ah!! bestnyer!!! Sedapppp!! Oooo..sedap!! tiba tiba kata man.  Aku plak terasa macam nak juga buat cam tu gak. sebab aku tau ikut lubang satu nie lagi best gak coz sempit ketat dan kemutannya lebih kuat dari yg depan tu. hik!! Dlm masa yg sama batang aku dah mula bangun semula mengeras. keras balik. hik..wow!! best nyer..entah macam mana tiba tiba man meminta baring depan amoi tu..em aku faham lah.. amoi tu macam tau tau jer sambil man kat belakang dia tengah tunggang... dia pelan pelan menrendahkan muka lalu menghisap batang aku. ohh!! Bestnyer.. oh..bestt. ahhh!! Em. rasa panas seluruh batang bila berada dalam mulut Ling..Ling dng pelan pelan kulum dan jilat batang aku..ah!! naik syok plak..kena kulum.!! Agak lama juga kena kulum..dan akhirnya aku terpancut dgn kuluman Ling. perghhh!! Sedapnyer pancut dlm mulut..!! panas rasa batang. diurut urut dgn mulut..ah!! sedap..Ling meyedut –nyedut  batang sebaik sahaja aku pancut..!! ah sedapnyer..!! Ling meluahkan air mani yg disedut tadi keatas tilam. oit banyak juga air mani aku..walau dah tiga kali pancut..!!.  man kat belakang tu..ahhh!! tengah mengerang kesedapan sambil menghentak hentak batang kedalam lubang bontot amoi nie, pergh..!! man puas sebaik sahaja cabut batang dari jubur Ling..terus jer rebah tepi aku hik..penat tu.. Ling pula dah lembik terus tertiarap sebaik sahaja man cabut batang tdi dari jubur dia..masing masing kepenatan. aku dlm masa yg sama sempat juga melihat lihat lagi tubuh cina nie..ah memang cantik¡K lebih kurang hampir jam tiga pagi kedengaran bunyi kereta masuk laman rumah..nampaknya lan dah balik..aku dgn man bergegas bangun pakai seluar dan baju. Ling masih tertiarap smbil menjeling kami..senyum tanda puasss. kemudian kami berdua keluar bilik sebaik sahaja lan masuk umah..dia tersenyum..sambil ditanggan dia terdapat bungkusan macam makan jer.  sambil membuka mee goring..dalam hati ku kata  best btul ari ni .. dah dapat pantat dapat mkn mee plak…kami berbual bual..dan lan berbisik lain kali kalau aku mau minta tolong lagi boleh ka. man terus jawap . ok ok, bila bila cakap jer. hi hii.¨. man gelak.. tak lama kemudian Ling keluar..dah bpakaian tidur macma tadi.  Cuma rambut dia jer npak macam kusut macam kami jugak ..hik!. terus joint kami makan. sambil makan lan bcakap dlm bahasa cina kat Ling dan Ling jawap memang puas, sedap dua dua sedap..¨ kami faham apa yg Ling cakap tu..sambil tersenyum¨ lain kali aku mau lagi boleh ka? tanya Ling sambil jeling suami dia lan,  kami serentak jawab , boleh!!¨.. lan senyum jer. entah ler apa agaknya perasaan lan kami pun tak tahu. yg pasti kami sememangnya kesihan kat dia..tak dapat menikmati apa yg kami dapat  tadi yg sepatutnya dialah yg rasa.. itulah antara kisah aku dgn isteri orang .  selepas malam tersebut.. malam minggu seterusnya aku dgn man dihubungi lagi oleh lan..utk datang kerumah dan aku dgn man macam biasa melayan keperluan Ling..yang kami juga nikmati bersama sama.. dan selepas hari itu..kami juga sering datang kerumah Ling waktu siang terutama masa lan tak ada kat rumah, pegi kerja balik 6 petang..kejadian ini berterusan hampir setahun setengah hinggalah lan dan Ling berpindah ke pasir gudang kerana dapat kerja lain..

huh..!biar betul!!

Back to posts
HOME
Cerita Lucah Melayu


Gambar Bogel Cerita Lucah Melayu Bogel Awek Bogel Skodeng


475-1358353
google
google