cerita lucah

cerita seks lucah melayu terbaru dan terupdate



Nafsu Waktu Mengandung

Pada 27-01-2012 aku disahkan mengandung anak ketiga.alhamdulillah..rezeki dari Allah.tapi tahulah...semenjak mengandung nafsu sek aku pasti akan menurun. Aku tak tahu kenapa semenjak mengandung anak ketiga ini aku suka sangat tengok cerita-cerita seram dan hantu. Seperti biasa bila nak beli VCD, aku pasti akan suruh suami aku beli VCD hantu. Oleh itu pada suatu hari suamiku pulang membawa satu VDC cerita seram katanya.Setelah anak-anak tidur, aku pun mulalah memasang VCD seram tersebut dengan penuh kusyuk . mula-mula cerita tu dah start dengan adengan seks (biasalah...cerita mat salleh). aku cool lagi.Tapi setelah hampir satu jam aku dan suamiku mengadap cerita itu...hampir keseluruhannya adalah cerita seks.

Actually...aku dan suami sememangnya biasa dengan cerita sedemikian. Tapi cerita kali ini memang menggugat keinginan seks aku. bila saja cerita tersebut habis...aku dan suamiku pun masuk kebilik untuk tidur.tapi mataku tak mahu lelap. begitu juga suamiku. aku pun memulakan peranan kecil. aku memegang "keris" suamiku...dia agak terkejut kerana setahunya aku semenjak mengandung tak sukakan seks. apalagi...dia pun mencium bibirku dengan penuh ghairah. Aku membalasnya...emmm sedap sungguh bibir dan lidah suamiku.aku makin bernafsu.suamiku meneruskan adegannya...bibirnya perlahan-lahan turun dari bibirku ke leher dan kemudian ke dua buah gunung milikku yang ranum.itu adalah kesukaannya.dengan rakus dia menggentel dan menghisap buah dadaku.ohhh...sedap kurasakan.dunia ini kurasakan bagaikan di awangan.tanganku pula masih menruskan perjalanan di bahagian "kerisnya" yang sudah terjunus indah.

Sehelai demi sehelai pakaian ku dibuka.aku paling suka kalau suamiku menghisap buah dadaku sambil tangannya yang sebelah lagi memainkan bahagian sulitku.fuhh terangkat habis.stim....!!!! cipap aku dah basah digentel oleh tangan suamiku...dan erangan stim menguasai suasana.hunusan keris suamiku sudah padu.apalagi...aku pun perlahan-lahan naik ke atas badan suamiku. aku diatas,suamiku dibawah.henjutan demi henjutan kulakukan dan goyangan berirama memerdukan suasana malam yang pekat. sambil itu mulut suamiku masih melekat ke atas buah dadaku.tiba-tiba satu perasaan yang paling indah telah meresap kedalam badanku....klimaks dah sampai rupanya.....ohhhhhh...ohhh...."I tak tahanlah bang"......berdebushhhhhh....air hujan menuruni lurah. then, kami berubah posisi.kedua kaki ku diletakkan diatas bahu suamiku dan bermulalah pula tujahan demi tujahan menghunus lubang sulitku.sedapnya!!!

5 minit kemudian kami buat doggy pula.kerisnya terus menujah dan tangan suamiku pula menggentel buah dadaku dengan penuh berahi. selepas 5 minit kemudian...tiba-tiba aku rasa macam nak climaxs lagi....bushhhh...tapi rupanya dua-dua sekali yang climaxs.sedapnya kalau mendayung dua-dua..dan berenang pun bersama...basah pun berdua. aku rasakan bahawa ini adalah kali pertama aku betul-betul menikmati seks semenjak mengandung. selepas itu kami pun tertidur dalam kesedapan. semenjak malam itu...hampir setiap malam kami akan mengisi kehausan kami dengan adengan seks yang benar-benar memberahikan.bagiku seks adalah ulam perencah hidup berumahtangga. nasihatku kepada pasangan suami isteri....jangan dipandang ringan akan kekurangan hubungan seks,kerana tanpanya hidup kita kan porak-peranda dan tak bermakna

Back to posts

HOME
Cerita Lucah Melayu


Gambar Bogel Cerita Lucah Melayu Bogel Awek Bogel Skodeng




2469-104821
HOME
Cerita Lucah Melayu


Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Gambar Bogel Cerita Lucah Melayu Bogel Awek Bogel Skodeng